FAQ

Kako da kupujem na www.slic.rs?

Kupovina preko interneta je uzela maha u svetu odavno, a od skora i u Srbiji. ŠLIC uspešno stvara trendove i uvodi novine, iz tog razloga, evo i korak-po korak uputstva za kupovinu:

Za koje vreme mogu da očekujem pošiljku i koliko košta dostava?

Isporuka na sve adrese u Srbiji je besplatna.

Za isporuke u inostranstvu, dostava se plaća prema cenovniku PTT Srbija (Post Export), a prema zonama kojoj zemlja pripada.
Od momenta kada poručite robu, u roku od 2 radna dana, roba će biti spakovana i poslata na Vašu adresu. U svakom slučaju, o procesu ćete biti obaveštavani putem mejla ili telefonski. Za područje Srbije roba bi, prema ugovoru koji imamo sa PTT Srbija, trebala da Vam stigne u roku od jednog radnog dana. Za inostranstvo ovi rokovi zavise od zone, odnosno daljine zemlje u koju se pošiljka šalje, kao i carinskih procedura.
Više informacija o dostavi možete saznati klikom ovde.

Robu mogu da poručujem kao neregisrovan kupac, koje su prednosti registrovanih kupaca?

Kao registrovan kupac, bićete u prilici da dodajete proizvode u listu želja, kao i da pregledate sve svoje prethodne kupovine. Bićete u prilici da prvi budete obavešteni o popustima i novim proizvodima.
Prema registrovanim kupcima ćemo se odnositi sa posebnom pažnjom i povremeno ćemo dodeljivati lične popuste za kupovinu u našoj prodavnici.

Koje je vreme izrade proizvoda po meri ili kada imam poseban zahtev?

Vreme izrade custom made proizvoda, bez obzira da li je u pitanju izmena modela u smislu veličine, boje ili dizajniranje potpuno novog proizvoda je oko 7 radnih dana, ali bismo Vas, u svakom slučaju, kontaktirali radi podrobnijeg dogovora. 

Da li mogu da zahtevam posebne izmene ili dodavanje detalja na proizvodima?

Moguće je zahtevati izmene na postojećim modelima, ali bi isporuka i cena u tom slučaju bili korigovani, naravno, sve u dogovoru s Vama.

Da li odobravate popuste na porudžbine veće količine ili više proizvoda?

Trudićemo se da uvek na sajtu imamo proizvode koji su na akciji, kao i da redovno sprovodimo akcije sniženja, ali ako planirate da poručite više proizvoda mi bismo Vam izašli u susret sa prilagođavanjem cene, s tim da bismo Vas molili da nas pre konačne porudžbine prvo kontaktirate.

Dobili smo Vaš Newsletter sa PROMO KODOM za popust, na koji način i gde mogu da iskoristim taj kod i ostvarim popust?

Ako se odlučite da se registrujete na našem web sajtu i čekirate da želite da primate obaveštenja i vesti na Vašu mejl adresu, automatski ćete dobijati i obaveštenja sa promo kodovima i akcijama koje su u toku, kao i najave novih kolekcija.

 

Kada dobijete promo kod, on ima određeno trajanje i primenjuje se samo na artikle čije cene nisu već snižene.

 

Klikom na Vašu "korpu" koja se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana, videćete opcije "IZMENI" i "PORUČIVANJE".

Kod se unosi kada kliknete na opciju "IZMENI".

 

Uputstvo za promo kod

 

Kada kliknete na opciju "IZMENI" otvoriće Vam se novi ekran, na kojem u donjem delu, na sredini imate prostor gde se unosi kod. Unesite kod i kliknite dugme "PRIMENI".

 

 

Na taj način, cena svih proizvoda u Vašoj korpi biće smanjena za iznos koji je predviđen kodom, osim u slučaju da proizvod već nije bio na akciji - tada se kod ne primenjuje.

 

Pronađite nas na mapi