Informacije o dostavi :: ŠLIC

ISPORUKA NA TERITORIJI REPUBLIKE SRBIJE

 

Web prodavnica www.slic.rs ima zaključen Ugovor sa Poštom Srbije za teritoriju Republike Srbije i koristimo usluge kurirske službe brze isporuke - Post Express.

Besplatna poštarina za Srbiju

Našim klijentima u Srbiji izašli smo u susret. Sa ponosom možemo da kažemo da je ŠLIC za naše kupce u zemlji obezbedio BESPLATNU isporuku na sve adrese na teritoriji Republike Srbije!

 

Ako je odabran način plaćanja pouzećem - nakon potvrde o kupovini koja kupcu stiže mejlom, pošiljke se predaju kurirskoj službi na slanje u roku od jednog do dva radna dana. Bitno je napomenuti, da prilikom kupovine i odabira načina plaćanja pouzećem, ŠLIC snosi troškove poštarine, a klijent je u obavezi da plati troškove na ime prenosa novca, koji iznose 1% od označene vrednosti, a minimalno 20 dinara. Za kupce koji plaćaju uplatnicom, vreme potrebno do slanja pošiljke je jedan do dva radna dana od momenta kada primimo obaveštenje o izvršenoj uplati. (Detaljniji opis i uputstvo za kupovinu možete naći na stranici - Uslovi korišćenja)


Nakon preuzimanja, kurirska služba Vam dostavlja pošiljku. Naglašavamo da je na adresnici uvek naznačeno vreme isporuke DANAS ZA SUTRA do 19h.

Do odstupanja i produženja može doći i ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče. Takođe, do odstupanja i produženja može doći i sa naše strane ako se radi o posebnim zahtevima vezanim za određeni model, ako se zahteva korekcija ili ako se model izrađuje po meri. U tom slučaju - klijent, odnosno kupac će biti lično blagovremeno obavešten o vremenu isporuke putem telefona ili e-maila.


Redovna dostava se vrši radnim danom od 8:00 do 19:00 sati. Ako je porudžbina izvršena preko vikenda (subota i nedelja) dostava se vrši kao i za porudžbine primljene radnim danima.

 

Za dostavu je moguće odrediti i drugu adresu od one na kojoj stanujete, npr. adresu radnog mesta.

Pošiljke koje iz bilo kog razloga nisu uručene kupcu, čuvaju se pet radnih dana od dana ostavljanja izveštaja o prispeću u pripadajućoj Pošti.

 

Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom.

 

Artikli će biti zapakovani tako da ne mogu biti oštećeni uobičajenim rukovanjem robom u transportu. Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan proveriti eventualna oštećenja na pakovanju i odmah ih reklamirati kuriru koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva spoljašnja oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažena.

 

ISPORUKA VAN TERITORIJE REPUBLIKE SRBIJE

 

Za isporuku van teritorije Srbije ŠLIC koristi usluge Pošte Srbije i njihov servis Post Export, koji funkcioniše po cenovniku podeljenom na Zone zemalja odrednica i težini same pošiljke.

 

Naše iskustvo pokazalo je da većina pošiljaka teži do 2 kg, tako da se poštarina za tu težinu pošiljke automatski obračunava prilikom poručivanja. 

 

Masa u kg

I zona

(Slovenija, Hrvatska, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija)

II zona

(ostale zemlje Evrope)

III zona

(zemlje Azije i Afrike)

IV zona

(Amerika, Australija, zemlje južne i severne Amerike i ostale zemlje)

Do 5kg
1280 din
(oko 10 EUR)
1790 din
( oko 15 EUR)
2490 din
(oko 20 EUR)
2650 din
(oko 22 EUR)

U slučaju pošiljke veće težine, odnosno da pošiljka dosta premašuje težinu 2 kg kupac će biti naknadno kontaktiran i obavešten o eventualnim dodatnim troškovima ili prilagođenom slanju paketu.

 

Plaćanje za porudžbine iz inostranstva moguće je izvršiti isključivo platnim karticama. Za ovu vrstu plaćanja iz inostranstva važe ista pravila kupovine navedena u Uslovima korišćenja.

 

Priprema porudžbine za slanje u inostranstvo traje od 1 do 4 radna dana, a rok dostave varira od zemlje do zemlje.

U očekivano vreme prenosa ne ulaze:

  • dan prijema paketa
  • neradni dani prijemnog i dostavnog operatora
  • vreme zadržavanja pošiljke na carinama
  • praznici koji se praznuju neradno kako kod prijemnog tako i kod dostavnog operatora.

Za kupce iz inostranstva mogući su dodatni troškovi carinjenja, po lokalnim zakonima i cenovnicima zemlje u koju se paket isporučuje, koje određuje carina zemlje u koju se paket isporučuje i ŠLIC nije odgovoran za nastanak tih dodatnih troškova.

Ukoliko kupac iz inostranstva odbije da preuzme naručeni paket, ŠLIC će biti primoran da kupcu naplati ukupne troškove transporta paketa, dok će ostatak novca biti vraćen kupcu.

Pronađite nas na mapi